۱۳۹۳ شهریور ۲۲, شنبه

ساخت فیلم های بی هویت در راستای مبارزه با مسيحيت در ایران

.






در تازه ترین اقدام مسیحیت ستیزی، یک مستندساز ایرانی از ساخت مستند «انجیل برنابا» با همکاری ایتالیا و ترکیه خبر داد. مسلمانان ارزش بسیاری برای این انجیل قائلند زیرا تعالیمش بر علیه تعالیم عهدجدید است.
سه شنبه, 18 شهریور 1393 
به گزارش « محبت نیوز»، اکنون دلسوزان دین و مذهب در اتاق فکر جمهوری اسلامی تصمیم گرفته اند تا در اقدامی روشنفکرانه مسیحیت واقعی و راستین را به مسیحیان جهان بویژه مسیحیان ایرانی بشناسانند. بر همین اساس رسانه های مذهبی وابسته به حکومت از ساخت مستندی جدید با عنوان «انجیل برنابا» با همکاری ایتالیا و ترکیه خبر دادند.
حمید رهبر، مستندساز و از دست اندرکاران این پروژه در این باره گفته است: "محور اصلی این مستند، معرفی انجیل برنابا به مسیحیان است" !
وی افزود: در این فیلم قصد داریم تا با بررسی ۴ انجیل معروف مسیحیان، به همراه معرفی انجیل برنابا که به گفته وی انجیل کامل ! است، مسیحیان را به پیروی از انجیل برنابا  ترغیب کنیم.
این مستندساز مسلمان حکومتی که با بودجه دولتی قصد دارد انجیل را به مسیحیان بیاموزد خاطرنشان کرد: "به اعتقاد مسلمانان انجیل برنابا‌‌ همان کتابی است که حواریون  عیسی مسیح از ایشان گرفته‌اند که از نظر تعلیمات دینی با ۴ انجیل مسیحیان اختلافاتی دارد. درحقیقت می‌خواهیم با گفت‌وگو و تحقیق در چند کشور اروپایی انجیل کامل‌تری را به مسیحیان معرفی کنیم.!
حمید رهبر ضمن تاکید بر سفرهای اروپایی این اکیپ ادامه داد:" در این مستند که فیلم برداری آن در ایران، ایتالیا و ترکیه انجام می‌شود از تصاویر آرشیوی و گفت‎وگو با نظریه پردازان مذهبی نیز بهره گرفته خواهد شد."
وی گفت: تاکنون تحقیق و نگارش فیلمنامه این مستند انجام گرفته است. مقداری از تصویر برداری را که مربوط به گفت‎وگو با چند محقق و نویسنده مذهبی و تاریخی است نیز انجام شده. قرار است تا به ترکیه برویم و تا از انجیل برنابا که در این کشور نگهداری می‌شود دیدن کنیم. در ادامه هم با حضور در واتیکان ایتالیا تصویربرداری را ادامه می‌دهیم.
- انجیل جعلی برنابا
گفته می شود انجیل برنابا در اوایل قرون وسطی به وسیله شخصی با نام برنابا نوشته شده و نسبت به دیگر نسخه های رسمی انجیل، تطابق بیشتری با برداشت اسلام از مسیحیت دارد.مسیحیان مدعی‌اند که این انجیل در زمان رسولان و شاگردان ایشان و پدران کلیسا و شاگردان ایشان وجود نداشته است. مسلمانان ارزش بسیاری برای این انجیل قائلند زیرا تعالیمش بر علیه تعالیم عهدجدید است. و این انجیل جعلی با تعالیم عهدجدید متناقض می‌باشد. این کتاب نمی‌توانسته زودتر از قرن چهاردهم میلادی نوشته شده باشد. و نویسنده آن نمی‌تواند برنابای مذکور در عهدجدید باشد. این کتاب مملو از اشتباه و تناقض است.
- مسیحیت ستیزی
گسترش مسيحيت در بين شهروندان ايراني از نگراني‌هاي اساسي جمهوري اسلامي است. چندی پیش فاطمه شیرزاد، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به رسوخ مسیحیت در کشور، افزود: «مبلغان مسیحی راحت در کشور ما کار کردند و جوانان و دانشجویان ما را مورد هدف قراردادند.» پیش تر نیز محمدرضا محبوب، مسئول موسسه حقيقت سبز از ساخت فیلمي با عنوان «دریچه‌ای به خانه عنکبوت» که در راستای مبارزه با مسيحيت تبشیری  است خبرداد كه هزینه تولید آن از بودجه‌هاي فرهنگي استان صورت گرفته است. به گفته این فرد از فعاليت‌های  موسسه حقیقت سبز مقابله با تشكيل کلیساهای خانگی است.
آنگونه كه رسانه‌هاي نزديك به نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي گزارش دادند طی ماههای گذشته  كميسيون فرهنگي شوراهای برخی از استانها  برنامه‌هاي جديدي براي مقابله با گسترش مسيحيت در بين مردم بويژه جوانان در دست اجرا گذاشته و مسئولان فرهنگي استانها براي مقابله با مسيحيت بودجه‌هاي هنگفتي در نظر گرفته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر