۱۳۹۳ مهر ۲۸, دوشنبه

اعتماد شما به خدا چگونه است؟


اسحاق را به یادبیاورید وقتی به همراه پدرش میرفت تا قربانی بشود از نیت پدر آگاه نبود اما احساس غریبی داشت که قصد پدر چیست؟ شاید کمی هم نگران چون چاقو و هیزم را می دید اما خبری از بره قربانی نبود اما در سکوت به پدرش اعتماد داشت اورا باور داشت که هرگز به او صدمه ای نخواهد زد پس تا آخرین لحظه پدر را همراهی کرد از او نترسید، فرارنکرد لب به اعتراض نگشود و کلام خدا نمی گوید که با سرسختی و یا دفاع از خود عمل کرد بلکه مطیعانه برای قربانی شدن حاضر شد چون ا زمحبت پدرش آگاه بود و با همه دلش به او اعتماد داشت؟ اعتماد شما چگونه است؟ آیا باوردارید او برای شما راهی مهیا میکند؟ او خدا لشگر ها و خدای مهیا کننده است. او خدای شفا دهنده است. بیایید آیاتی از کلام خدارا بخوانیم:
اشعیا 15:30 خداوند قادر و قدوس اسرائیل به قوم خود می گوید: «بازگردید و با سکوت به من اعتماد کنید، آن وقت قوی و در امنیت خواهید بود.» اما شما حرف او را رد می کنید.
مزمور 1: 33 ای مؤمنین، خداوند را به خاطر آنچه انجام داده است، با شادی ستایش کنید. زیرا او شایسته ستایش است. 2 با چنگ وعود برای او بنوازید و سرود بخوانید. 3 برای او سرودی تازه بسرایید، خوب بنوازید و با صدای بلند بخوانید. 4 زیرا کلام خداوند حق، و تمام کارهایش قابل اعتماد است
مزمور 112: 6 شخص نیکو هرگز ناکام نخواهد شد و نام او همیشه به نیکی یاد خواهد شد. 7 از خبر بد نخواهد ترسید، زیرا ایمان او قوی است و به خداوند اعتماد دارد. 8 دل او استوار است و نخواهد ترسید و شکست دشمنانش را خواهد دید.

مزمور 11: 62 خدا یک بارگفته است و دوبار این را شنیده ام که قوت از آن خداوند است
آیا با تمام وعده هایی که خداوند داده است می توانید باهمه دل فریاد کنید که خداوندا به تو اعتماد دارم حتی اگر دشمنان مرا احاطه کنند یا خبرهای بد بشنوم و یا ظاهرا همه چیز بد به نظر برسد میخواهم فریاد بزنم:
مزمور 130: 5 من بی صبرانه منتظر کمک از جانب خداوند هستم، زیرا به وعده او اعتماد دارم.
آمین -.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر