۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

مطابق كلام خدا



 عيسي قبل از اينكه طبق اراده پدر توسط روح القدس در رحم مريم باكره قرار گيرد او قبل از خلقت دنيا و بوجود آمدن آدم و حوا وجود داشته . عيسي از ازل وجود داشته و دنيا و كائنات بوسيله او خلق شده ، براي روشن شدن اين موضوع آياتي چند از كلام خدا در مورد عيسي را از كتاب تورات و انجيل برايتان بازگو مينمايم.
اشعياي نبي در فصل 9 كتاب خود آيه 6 ،7 پيشگويي كرده و مي گويد:
زيرا براي ما ولدي زائيده و پسري به ما بخشيده شد كه سلطنت بر دوش او خواهد بود، اسم او عجيب و مشاور و خداي قدير و پدر ازلي و سرور سلامتي خوانده خواهد شد. ترقي سلطنت و سلامتي او را بر كرسي داود و بر مملكت وي انتها نخواهد بود تا آنها به انصاف و عدالت از الان تا ابد الاباد ثابت و استوار نمايد غيرت يهوه صبايوت(خداي لشكرها) اين را به جا خواهد آورد.
داود در مزمود دوم آيه 7 و8 مي فرمايد:
فرمان را اعلام ميكنم ، خداوند به من گفته است تو پسر من هستي امروز تو را توليد كردم از من درخواست كن امتها را به ميراث تو خواهم داد و اقصاي زمين را ملك تو خواهم گردانيد.
در انجيل يوحنا فصل اول آيه 32 الي 34
يحيي تعميد دهنده شهادت خود را اينطود ادامه داد: من روح خدا را ديدم به صورت كبوتري از آسمان نازل شد و بر او قرار گرفت . من او را نمي شناختم اما آن كسي كه مرا فرستاد تا با آب تعميد دهم به من گفته بود هر گاه ببيني روح بر كسي نازل شود و بر او قرار گيرد بدان او همان كسي است كه به روح القدس تعميد مي دهد. من اينرا ديده ام و شهادت مي دهم او پسر خداست.
مطابق انجيل متي فصل 28 آيه 18 عيسي مسيح مي فرمايد: تمام قدرت در آسمان و بر روي زمين به من داده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر