۱۳۹۳ دی ۲۷, شنبه

خدا چگونه خود را مکشوف می کند؟


یک. خدا چگونه آفریننده همه چیز می باشد؟

آسمان جلال خدا را بیان می کند و فلک از عمل دستهایش خبر می دهد( مزمور19: 1
از زمان آفرینش دنیا صفات نادیدنی او یعنی قدرت ازلی و الوهیت او در چیزهایی که او آفریده است به روشنی مشاهده می شود رومیان 1: 20
ای خداوند و خدای ما، تو تنها شایسته ای که صاحب جلال و حرمت و قدرت باشی، زیرا تو همه چیز را آفریدی و به اراده تو آنها هستی و حیات یافتند
مکاشفه4: 11

دو. تنها یک خدا وجود دارد

خداوند خداست و غیر از او دیگری نیست
تثنیه 4: 35
خداوند خدای ما خدای واحد است
تثنیه 6: 4
خداوند....چنین می گوید: من اول هستم و من آخر هستم و غیر از من خدایی نیست
اشعیا44: 6
یک خدا وجود دارد که پدر همه و مافوق همه بوده و در همه کار می کند و در همه ساکن است
افسسیان4: 6

سه. خدا قادر مطلق است

خدای ما در آسمانهاست، آنچه را که اراده نمود و بعمل آورده است
مزمور115: 3
می دانم که به هرچیز قادر هستی و ابدا قصد ترا منع نتوان نمود
ایوب42: 2
عیسی به آنان نگاه کرد و فرمود: برای انسان این محال است ولی برای خدا همه چیز ممکن می باشد
متی19: 26
زیرا برای خدا هیچ چیز محال نیست
لوقا1: 37

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر