۱۳۹۳ مرداد ۳, جمعه

کمک به دیگران

ما ماموریتی الهی داریم برای تاثیر گذاشتن بر دنیا. ما خوانده شده ایم تا انجیل عیسی مسیح را به شاگردان گمشده مسیح در میان قومها برسانیم، گرسنگان را غذا دهیم، فقیران را لباس بپوشانیم، سالمندان را خدمت نماییم، به بیوه زنان و یتیمان رسیدگی نماییم، زندانی را ملاقات کنیم و به مردم در هر طریقی از زندگی شان کمک رسانیم. خدا از ما میخواهد که به مردم یاد دهیم که چگونه واقعیت های کتابقمدسی را در هر جنبه از زندگیشان اجرا نمایند و از ما میخواهد مسیحیان را تشویق کنیم که بر دنیای اطرافشان تاثیر گذارند.( متی 28 : 18 – 20 و اشعیاء 1 : 17 را ملاحظه نمایید.)
هدف ما رساندن پیغام انجیل به هر قوم، هر شهر و هر ملتی است.
هدف ما: هر ملت، هر شهر و هر روز
کمک به دیگران
اشتیاق ما این است که ببینیم جانها نجات پیدا میکنند و مردم در روح القدس تعمید گرفته در پیروزی گام برمیدارند. ما میخواهیم مردم درتمام قسمتهای زندگی شفا را تجربه نمایند – روحانی، روانی، احساسی، فیزیکی، مالی، و اجتماعی. هدف ما این است که ببینیم مردم از تمامیت زندگی خود لذت میبرند. روح القدس یاری دهنده است، و اوست که به ما اشتیاق داده تا به مردم آسیب دیده یاری رسانیم.ما خود را به این خواسته وقف نموده و مرتباً به دنبال راههای جدیدی هستیم که عده بیشتری را یاری دهیم. ما دستوری الهی داریم تا فقیران را غذا دهیم، برهنگان را بپوشانیم، زندانیان را ملاقات کنیم، سالمندان را خدمت نماییم، و به جوانان و نوجوانانی که شدیداً محتاج مسیح هستند، زندگی بر طبق کلام خدا را یاد دهیم.
تعالی و کمال
دید و رویای ما  این است که به کمال دست یابیم. ما خدای متعالی را خدمت مینماییم، و او لایق است که اشخاصی ارجمند بر خدمات عالی او نظارت داشته باشند. ما خود را وقف کرده ایم به صداقت، شرافت، شفقت، و کاملیت. بالاتر از همه اینها خواسته قلبی ما این است که به طریق برتر دست یابیم.
محبت.
عیسی مسیح میگوید: » حکمی تازه به شما میدهم، و آن این که یکدیگر را محبت کنید. همان گونه که من شما را محبت کردم، شما نیز باید یکدیگر را محبت نمایید. از همین محبت شما به یکدیگر همه پی خواهند برد که شاگرد من هستید.»( یوحنا 13 : 34 و 35) بينكم). (يوحنا 13: 34و35)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر