۱۳۹۳ مرداد ۳, جمعه

واین است آنچه که ما به آن اعتقاد داریم :

تیتوس 2: 11-14
زیرا فیض خدا به ظهور رسیده است ، فیضی که همگان را نجات بخش است . و به ما می آموزد که بی دینی و امیال دنیوی را ترک گفته ، با خویشتنداری و پارسایی و دینداری در این عصر زیست کنیم ،
در حینی که منتظر آن امید مبارک ، یعنی ظهور پر جلال خدای عظیم و نجات دهنده خویش عیسی مسیح هستیم، که خود را فدای ما ساخت تا از هر شرارت رهایی مان بخشد                                           و قومی برای خود طاهر   سازدکه از آن خودش باشند و غیور برای کار نیکو .
تیتوس 3: 4 – 7
اما چون مهربانی و انساندوستی نجات دهنده ما خدا آشکار شد ، ما را نه به سبب کارهای نیکویی که کرده بودیم ، بلکه از رحمت خویش نجات بخشید ، به غسل تولد تازه و نو شدنی که از روح القدس است:
که او را به به فراوانی بر ما فرو ریخت ، به واسطه منجی ما عیسی مسیح ، تا به فیض او پارسا شمرده شده ، بنا بر امید حیات جاودان ، به وارثان بدل گردیم .
واین است آنچه که ما به آن اعتقاد داریم :
ما ایمان داریم به یک خدا ، پدر قادر مطلق ، خالق زمین و همه چیرهای دیدنی و نادیدانی ، و نیز ایمان داریم به یک خداوند .
عیسی مسیح ، پسر یگانه خدا ، مولود از پدر پیش از خلقت جهان ، نور از نور ، خدای حقیقی از خدای حقیقی ، مولود و نه خلق شده، همذات با پدر .
توسط او همه موجودات خلق شده ، به خاطر ما انسانها و برای نجات ما ، وی از آسمان نزول کرد و از روح القدس و مریم باکره جسم گردید و انسان شد .
در دوران حکمرانی پنطوس پیلاطوس به خاطر ما مصلوب شد ، رنج کشید و دفن شد .
در روز سوم ، برحسب کتب مقدس ،از مردگان قیام کرد و به آسمانها صعود نمود .
عیسی مسیح بر دست راست پدر نشسته است و مجددا» با جلال ظهور خواهد کرد تا زندگان و مردگان را داوری کند . ملکوت او را انتهایی نیست .
و ایمان داریم به روح القدس ، خداوند و حیاط بخش صادر شده از پدر و پسر. در کنار پدر وپسر ، او باید پرستیده و تجلیل شود . او توسط انبیاء سخن گفته است :
وایمان داریم به یک کلیسا ی جامع و مقدس که کلیسای رسولان است .
برای آمرزش گناهان به یک تعمید معترفیم .
ما منتظر قیام مردگان و حیاطی که در جهان آینده خواهد آمد هستیم .                           آمین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر