۱۳۹۳ بهمن ۲۲, چهارشنبه

چگونه می توانیم خدا را شناخت؟


خدا خودش  را از طریق عیسی مسیح و کتاب مقدس مشکوف  می کند و هدف خدا ارتباط زنده و شخصی  با ما است.  ولی یک مانع جلوگیری می کرد از ارتباط با خدای پدرو آن گناه است چون ذات خدا با گناه بی گانه است. برای همین عیسی مسیح جسم گرفت وبر روی زمین آمد و به خاطر گناهان ما بی گناه برصلیب مصلوب شد و روز سوم از مردگان برخاست. در یوحنا باب ۱می گوید:در ازل کلمه بود وکلمه نزد خدا بود کلمه خود خدا بود .همه چیز به واسطه اوپدید امد و ازهر انچه پدید امد , هیچ چیز بدون او پدیدار نگشت .در او حیات بود وآن حیات نور آدمیان بود .بله عیسی مسیح کفاره گناهان ما شد و ما به واسطه ی فیض او نجات یافته ایم.و می توانیم بدون هیچ واسطه و مانع با خدای پدر ارتباط داشته باشیم.(رومیان9:10 )  که اگر به زبان خود اعتراف کنی عیسی خداوند است ودر دل خود ایمان داشته باشی که خدا او رااز مردگان برخیزانید نجات خواهی یافت.‮
مسیح تجلی قابل روئیت خداست.یوحنا6:14َـ10 عیسی به او گفت « من راه و راستی وحیات هستم ٬هیچ کس جز به واسطه من نزد پدر نمی اید 7: اگر مرا می شناختید پدرمرا نیز می شناختید اما پس از این او را می شناسید و او را دیده اید.» 8:فیلیپس  به او گفت « سرور ما ٬پدر را به ما بنما که همین ما را کافی است.» 9:عیسی به او گفت:«فیلیپس دیری است با شما هستم و هنوز مرا نشناخته ای؟ کسی که مرا دیده است پدر مرا دیده است پس چگونه است که می گویی پدر را به ما بنما ؟10:آیا باور نداری که من در پدرم و پدر درمن است ؟ سخنانی که من به شما می گویم از خودم نیست٬بلکه پدری که در من ساکن است٬ اوست که کارهای خود را به انجام می رساند.
ایمانی که در کتاب مقدس به ان اشاره میشود و ما به آن ایمان داریم اطمینان به خدا و کلامش و پذیرش کاری که اوبرای  نجات بشر انجام داده است٬ واین ایمان مبتنی بر شناخت حقیقی خداوند است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر